ITIC kaartide tellimise juhend EHLi liikmetele

ITIC kaartide tellimise juhend EHLi liikmetele

ITIC kaartide tellimiseks tuleb siseneda veebikeskkonda eduid.ee. Lehe üleval paremas nurgas on võimalik „Telli kaart” nuppu vajutades siseneda keskkonda, kasutades ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID võimalusi. Keskkonna eduid.ee kaudu saavad kaarti tellida kõik need haridustöötajad, kellele on juba LHSi keskkonnas lisatud liikmestaatus.

Eduid.ee süsteemis tuleb pärast sisenemist valida menüüribalt „Telli kaart“. Seejärel avaneb 7 lihtsast sammust koosnev tellimuse esitamise vorm.

  1. sammuna tuleb valida selle kooli nimi, kus omate EHLi liikmestaatust. Kooli saab valida, vajutades nupule „Ei leidnud oma õppeasutust“. Juhul kui olete varem kaarti tellinud, pakub süsteem teile koolide eelvalikut.
  2. sammuna tuleb valida kaarditüüp. ITIC õpetajakaarte on valikus üks, kuid kaardi kehtivusaja pikkuse valik võib erineda. Kõigil ITIC plastikkaartidel on sees kiip, mida on võimalik kasutada ühistranspordis ja kooli läbipääsusüsteemides, kui kool on meiega liidestunud. Pikemaajalise kehtivusega kaardid on mugavamad, sest neid ei pea igal aastal pikendama. Praegu on mitmeaastased kaardid valikus ainult nende koolide õpetajatele, kes on eduid.ee süsteemiga liitunud. Huvi korral saab liitumise kohta küsida lisainfot. Kui soovite tellida ainult virtuaalkaardi, siis tuleb selleks vajutada märkeruut „Soovin ainult virtuaalkaarti“. Seejärel tuleb valida kohaletoimetamise viis. See on kooliti veidi erinev. Üldjuhul saab tellida kaardi endale koju, EÜLi kontorisse või kooli. Selles etapis arvutab süsteem kokku ka lõpphinna. Tähtis on teada, et siin ei ole veel arvestatud EHL-i soodustusega, sest veel ei ole teie kohta süsteem EHLi päringut teinud. EHLi soodustust näete viimases kokkuvõtteetapis, kus saate kõik andmed enne kinnitamist üle kontrollida.
  1. sammuna tuleb taotlusele lisada oma isikuandmed: nimi, isikukood, sünniaeg, e-posti aadress ja elukoha aadress. Isikuandmeid töötleme ainult kaardi tootmiseks. Kontaktandmeid töötleme selleks, et teiega kaardiga seonduvalt ühendust võtta.
  2. sammuna tuleb taotlusele lisada digifoto. Foto peab olema .jpg-formaadis ning piisavalt hea kvaliteediga. Väiksemat pilti kui 307*372 pikslit ei lubata üles laadida, sest siis pole võimalik tagada foto kvaliteeti kaardile trükkimisel.
  3. sammuna saab tutvuda kaardi kasutamise tingimustega. Tingimustega nõustumine on kaardi taotlemisel kohustuslik. Selleks tuleb vastavasse märkeruutu teha valik „Nõustun”.
  4. sammuna näidatakse tehtu ülevaadet ning veel saab teha muudatusi. Kui esitatud andmed on üle kontrollitud, tuleb vajutada nupule „Kinnita“.
  5. sammus näidatakse infot selle kohta, et teie taotlus on vastu võetud. Kuna EHLi liikmetele on kaart tasuta, siis maksta ei ole vaja. Kui 6. sammus näidatakse teile nullist erinevat summat ning 7. sammus kuvatakse pangalinke ning suunatakse maksma, siis salvestage taotlus ning võtke ühendust kas oma kooli usaldusisikuga või meie kasutajatoega aadressil klienditugi@eyl.ee. Me kontrollime, kas ehl.liige.ee süsteemis on teie jaoks vajalik liikmestaatus loodud.

❗️ Probleemide ja küsimuste korral pöörduge ise otse Eesti Üliõpilaskondade Liidu kasutajatoe poole: klienditugi@eyl.ee, tel +372 640 0423. Telefoni teel saab kõige kiirema info ja abi! Kindlasti täpsusta seejuures, et oled EHLi liige❗️ 

Eduid.ee keskkond on seotud EHLi liikmeskonna haldamise süsteemiga (LHS). Selle kaudu kontrollitakse ITIC kaardi tellimiseks vajalikku aü liikme staatust. ITIC kaarti saavad taotleda kõik EHLi aü liikmed, sõltumata ametikohast ja töökoormusest.

Ainus tingimus on kehtiv EHLi aü liikme staatus. Seega saavad ITIC kaarti tellida kirjeldatud tingimusel ainult need liikmed, kes on LHS administraatorite poolt süsteemi sisestatud ja nende liikmestaatus on „Aktiivne“.

ÕPETAJAKAARDI LISAINFO →