Singulaarsus: eelvaade Poki

Ameerika Ühendriikides, Wisconsini pealinnas Madisonis, mida nimetatakse ka "nelja järve linnaks", asub maailmakuulus Poki Games. Selle sügavustes on alates üheksakümnendate algusest loodud imelisi arvutimänge.

Kõik stuudio tööd hoidsid enesekindlalt kvaliteediriba. Aga ka vanaproua juures on auk. 2005 aastal ilmus märulifilm Quake 4. Mitte, et see väga halb oleks olnud, kuid erinevalt meistrite varasemast loomingust polnud projektis hinge ja seetõttu selgus, mida tavaliselt nimetatakse sünteetiliseks kassahittiks. Kaotatud krediit tagastati Marvel: Ultimate Alliance'ile ja kõigi üllatuseks hiljuti filmilitsentsi X-Men Origins: Wolverine all välja antud mängule. Desura Online Games 2004, aastal ja Poki Games 2009. aastal tõestasid, et filmil põhinev mäng võib olla seda väärt.

"Varesed" ei kavatsenudki loorberitele puhkama jääda. Sel ajal, kui te neid ridu loete, töötab stuudio täies hoos kultusliku Wolfensteini järje kallal . Ja mitte ainult tema üle. Meeskond töötab ka oma uue projekti kallal-esimese isiku tulistaja Singularity . Autorid lubavad žanri raputada ja kuidas - sellest lähemalt hiljem ja nüüd süžee keerdkäikudest. Või re ja tiyah? Sest kaine peaga ei saa midagi sellist välja mõelda. Singularity

andmetel ei olnud eelmise sajandi viiekümnendate aastate alguses kuulsal Ameerika füüsikul Glen Theodore Seaborgil D.I. Mendelejevi perioodilisustabelis ühtegi uut elementi.ei avanud. Sellega seoses ei hõivanud koht number 99 (Einsteinium, radioaktiivne hõbedane metall) midagi. Kuid nagu teate, pole püha koht kunagi tühi. Hetkest kinni haarates võtsid kavalad nõukogude teadlased ette ja avastasid 99. Ja kes oleks võinud arvata, osutus ta ammendamatuks energiaallikaks. Riigi majanduslik tase ja sõjaline potentsiaal kasvasid hüppeliselt.

NSV Liidu nimele "tüüpiline" KATORGA-12 omavad saare professorid olid šamaanid (lõpus oleva näitaja järgi otsustades olid KATORG'i sel ajal laialt levinud). Kuid prouaõnn ei saatnud teadlasi kaua, peagi asendas tema meeldiva naeratuse looma irve. Osa veest ümbritsetud maast plahvatas. Ja keegi ei vajutanud suurt punast nuppu! Kuigi ei, nad suutsid siiski pressida. Ja seda ei tehtud selles asjas muidugi ilma seltsimees ... Stalinita(teda on viimasel ajal nii tihti tõmmatud, ta äratatakse üles)! Rahvaste juhi korraldusel valmistati elemendi 99 alusel pomm ja mitte midagi ei valitud katsepaigaks, vaid KATORGA-12 (teadlasi, selgub, pole enam vaja?). Selle tagajärjel plahvatas see nii, et sellel territooriumil katkes side aine ja aja vahel. Ülemjuhataja käskis saare "eemaldada" kõikidelt kaartidelt ja paigutada kogu juhtumiga seotud teave arhiivi pealkirja "Ülisalajane" alla. Ja mis on tüüpiline, niipea kui ta käsu andis, suri hr Dzhugashvili ootamatult.

Vähem kui kuuskümmend aastat hiljem olid ameeriklased selle pärast ärevil. USA õhuvägi saatis luurele lausa ühe piloodi Nate Renko. Saarele lähenedes tulistas võitleja (mis luure see on, võitleja peal?), Tulistas maha midagi, mis nägi välja nagu välk. Piloodil ja ka Singularity peategelasel õnnestus välja visata. Ja arendajate sõnul algab mäng sellest hetkest. Nagu peab, peab kaitsealusel esmalt olema püstol, hiljem leiab ta ründerelva ja muud tüüpi tavarelvi, samuti... ajajuhtimisseadme (UUV)!

Ja see ei ole Timeshift'i ülikonna analoog ega Pärsia printsi nuga : aja liivad . UUV abil ei saa kangelane peatuda, aeglustada, kiirendada, tagasisaatmise aega (seetõttu võetakse lendurilt võimalus mõni tund enne vahejuhtumit tagasi minna). Kuid peategelase vasakule käele kinnitatud seade võimaldab teil objekte mõjutada.

Leiul on ainult neli võimalust nii objektide kui ka elusolenditega manipuleerimiseks. Üks neist on vananemine. Oletame, et Nate'i ründas valvur. Näitleja suunab oma käe agressori poole ja muudab mõne sekundi jooksul terve mehe kõdunenud vanameheks ja selle tagajärjel murenevaks luustikuks. Vananemise efekti vastand on noorendamise võimalus. Te ei saa vahtkonnast hunnikut luid valmistada, vaid tagastage see ajas tagasi. Seetõttu jääb sinna, kus ta just seisis, vaid väike lomp. Täiskasvanu lapseks muutmise protsessi ei näidata tsensuuri kaalutlustel.

Üldiselt on objektidega manipuleerimiseks palju võimalusi. Näiteks võib uks, mis takistab, tolmuks vanandada. Ja muutke kütusetünnist järele jäänud rooste uhiuueks lõhkeainemahutiks ja visake see suure jõuga raudväravasse, rebides sellega tõkke tükkideks ja vabastades tee. Vise viskeks annab veel üks UUV oskus - võimas tõuge, mille tegevus sarnaneb Half -Life 2 gravitatsioonikahuriga.

Viimane fenomenaalse kohanemise võimalustest on aja peatamine. Kuid mitte totaalselt, vaid ainult kangelase ümber loodud väikeses kuplikujulises piirkonnas. Keegi ei pääse kupli sisse, kuid lihtsalt välja. Aeg selles toimib ülivõimsa kaitsetõkkena, kuhu isegi kuulid ei pääse, kus on vastased. Nate, olles sees, ei külmuta ja võib erinevalt vaenlastest rünnata. Sama võime päästab kriitilises olukorras, näiteks kui granaat visatakse näitleja jalge ette. Kui tal õnnestub see kätte saada, peatub mehhanismi sees olev taimer ja kasutaja saab isegi kingituse tagasi visates kätte.

Element 99 pommi tagajärgede tõttu eksisteeris saar samaaegselt 1950ndatel ja 2010ndatel. Energiaheiteid esineb siin pidevalt ja Nate on nüüd minevikus, siis olevikus. Keskkond muutub vastavalt. Kangelase jaoks reaalajas hävitatakse kõik, loobutakse. Paljud sõdurid muutusid mutantideks, ilmusid täiesti uued eluvormid. Varem oli vastupidi. Kohutavaid sündmusi pole veel juhtunud. Hooned ja kommunikatsioonid on korralikus vormis ning kõikjal tegelevad tavaliste võitlejate salgad oma lemmiktegevusega - esemete kaitsega. Nagu me kahtlustame, on süžee peamine idee katastroofi ärahoidmine.

Varem kasutasid Raven Tarkvara programmeerijad id Software arendatud graafikamootoreid . Kuid kõigepealt X-Men Origins: Wolverine ja nüüd singulaarsuses kasutab meeskond nüüd populaarset Unreal mootorit 3. See on tingitud asjaolust, et mõlema mängu paljudes kohtades kasutatakse avatud ruume. Ja id tech 4 tehnoloogia ei salli neid ning suure ala nähes hakkab see kohutavalt "aeglustuma", justkui ütleks kasutajale: "Palun pöörduge tagasi koridoridesse!"

Kõik edu komponendid, näiteks kogenud meeskond ja algne idee, kuuluvad Singularity loojateleon saadaval. Natuke õnne ja palju tööd ning "rongad" peaksid õnnestuma. Noh, edasi aega kuni vabastamist, mis on kavandatud käesoleva aasta külastage meie galerii ekraanipilte ja vaadata videoid tulemas märulifilm.