Päevakord: 1. Koolituskohad 2022.a ja kutseõppeasutuste rahastamine – ülevaate koostab koolituskohtade täituvusest 10. novembri 2021.a seisuga ja koolide rahastamisest 2022. eelarve aastal riigikoolide pidamise valdkonna nõunik Meelis Mereküla 2. Kutsehariduse tegevuskava 2022 - 2030 –ülevaate tegevuskava koostamisest ja peamistest teemadest sh kokkuvõtte välisvahenditest, mida järgneval perioodil kutseõppe arendamiseks on võimalik kasutada, annavad kutsehariduse valdkonna nõunik […]
9. detsembril arutati Riigikogus kõrghariduse rahastamise tulevikku. Tallinnas ja Tartus toimusid samal ajal avalikud koosolekud, eemärgiga anda Riigikogu liikmetele märku, kui oluline on kõrhgariduse ja teaduse rahastamine. EHL-i esimees Reemo Voltri rõhutas oma sõnavõtus: “Oluline on, et me vaataks ja väärtustaks kogu haridussektorit tervikuna. Kõik selle osad on olulised- alusharidus, põhi-ja keskharidus, kutseharidus ning […]
Riigikogus oli kultuurikomisjoni algatusel olulise tähtsusega riikliku küsimuse „Kõrghariduse roll, kvaliteet ja rahastamise alused“ arutelu: https://www.riigikogu.ee/istungi-ulevaated/riigikogu-arutles-korghariduse-rolli-kvaliteedi-ja-rahastamise-aluste-ule/
Päevakorras: Uus tööprogramm aastateks 2022-2023 Kolme ESSDE projekti tulemuste arutelu ja kinnitamine: • OSH4Edu - European Sectoral Social Partners in Education Enhancing Risk Assessment in Education Institutions • Lifelong Learning for All: Social Partners in Education promoting quality and inclusive VET to enhance lifelong learning for all • e-Speed – European Social Partners in Education […]
ETUCE and Friedrich Ebert Stiftung (FES) kaardistusuuringu "Tööturu suundumuste ja noorliikmete ametiühingupoliitika kaardistamine" (Mapping the labour market trends and trade union policies for young members) intervjuu. Intervjuu teemad: i) tegurid, mis heidutavad või julgustavad haridussektori noori spetsialiste liituma ametiühingutega; (ii) värbamismeetodid, mida teie organisatsioon kasutab nooremate liikmete kaasamiseks otsuste tegemisse ja (iii) muud tegevused, mida […]