LHS ehk Liikmete Haldamise Süsteem

LHS on elektrooniline register, millesse kantakse kõik EHL liikmed, aktiveerides sellega nende ametiühingu (aü) liikme staatuse. LHS administraatori õiguseid on võimalik saada EHL usaldusisikul vaid pärast vastava taotluse täitmist (taotluse blanketi saab aü usaldusisik oma vastavast liikmesliidust). Andmed LHS süsteemi sisestab EHL-i kuuluva asutuse aü usaldusisik.

LHS süsteemi kaudu toimub esialgu aü liikmelisuse tuvastamine pöördumiste korral nõu, abi, konsultatsiooni saamiseks (k.a. juriidilise konsultatsiooni saamiseks) EHL või tema liikmesliitude poole. LHS keskonda sisenemine toimub ID kaardi või internetipanga kaudu aadessil https://www.ehl.liige.ee.

Info LHS süsteemi administraatorile (usaldusisikule)

1. Sinul kui EHL-i kuuluva ametiühingu (aü) usaldusisikul tuleb täita ja edastada EHL-ile nõuetekohane taotlus LHS administraatori õiguste loomiseks. Taotluse blanketi saad oma vastavast liikmesliidust. Kui taotlus on jõudnud EHL-ini, saadoma asutuse aü liikmete andmeid sisestama asuda ilma mingeid lisatoiminguid tegemata.

2. Sisene LHS keskkonda aadressil https://www.ehl.liige.ee.

3. LHS on eelkõige elektrooniline register, millesse tuleb Sinul kui EHL-i kuuluva asutuse aü usaldusisikul kanda kõik oma õppeasutuse ametiühingusse kuuluvad liikmed, aktiveerides sellega nende aü liikme staatuse. Sealjuures ära unusta lisada ka iseenda andmeid! Aü-st lahkumise korral tuleb Sul lahkunud liikme staatus süsteemis deaktiveerida.

4. Süsteemi sisenemiseks on Sul administraatorina vajalik isikukood; sisenemine LHS keskkonda toimub ID-kaardi  või sobiva panga vahendusel. LHS-i sisenedes näed oma nime ja selle all märget „Admin.“.

5. Valikus „Kõik asutused“ rippmenüüst leiad oma õppeasutuse. Avaneb vaade aü liikmete andmetega. Oma asutuse aü liikmeskonna andmed sisestad/muudad Sina, administraatori õigustega usaldusisik. NB!- sisestada tuleb ka enda andmed!

6. Süsteemiga tutvumiseks ja andmete sisestamiseks on avalehel leitav „Administraatori juhend“, mis on allalaetav PDF fail.

7. Andmete sisestamise etapi lõppedes kavandatakse rakendada süsteemile lisavõimalusi liikmeskonna huvides (ITIC-kaartide tellimine, soodustuste saamine koostööpartneritelt jm.), millest teavitatakse liikmeskonda täiendavalt.

Küsimuste korral pöördu oma liikmesliidu juhi poole või otse EHL kontorisse!